Nanda en Carla bij Wakisa Ministries Uganda

Binnenkort is het zover!!

Hallo en welkom op ons reislog!

De vlucht is geboekt, de visums zijn binnen, inentingen zijn gehaald en de koffers puilen al uit....... Kortom, we zijn er bijna klaar voor!

Via dit blog willen we jullie op de hoogte houden van al onze ervaringen tijdens onze reis in Oeganda. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en vooral ook foto's vinden! Meer informatie over ons en de reis die we ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of nieuwe foto's op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien jullie graag terug op ons reisblog! Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Nanda en Carla

Reacties

Reacties

Ina Hup

Leuk! Ik volg jullie graag.
Ik wens jullie ontzettend veel plezier en vooral Gods zegen bij alles wat jullie tegen komen!

Joke Haaksema

Ja ik wens op de hoogte te blijven van jullie spannende avontuur.Alvast sterkte gewenst op deze trip. Knap hoor ik bid voor jullie. Een behouden vaart .lfs joke

Jeannette Pathuis

Super leuk dat jullie een blog bijhouden. ??
En hopelijk heeel veel foto's?


Succes met de laatste voorbereidingen?????

Emmie

Lieve Carla en Wanda, wat een zegen dat jullie dit kunnen en mogen doen. En het ook gaan doen!! Wees gezegend lieve zussen. Dat onze Heer jullie alles geestelijke zegeningen zal geven die jullie nodig hebben voor deze reis. Dat Zijn engelen jullie zullen beschermen. En dat jullie veel vreugde zullen beleven aan dit werk.

Nanda en Carla Drost

Bedankt voor jullie lieve reactie en mooie wensen Ina, Joke, Jeannette en Emmie!
Goed om te weten dat jullie meeleven/lezen en bidden! We hopen zeker veel foto's te plaatsen zodat jullie een goed beeld krijgen van onze reis!

Jack

Drie weken zonder mn lief! ?
Maarruhhh..... de liefde die ik niet krijg, deel je daar maar uit ????.
Succes girls ??

Marlies de Vries

Veel succes met de allerlaatste dagen voor vertrek!!
Tof wat jullie gaan doen! Waardevol!
Ik twijfel of ik ons mailadres al had doorgegeven, misschien nu dus de 2e keer!
Hele goede reis...en benieuwd naar jullie ervaringen. ?❤️

Marianne

Ik volg jullie meiden!! Maar bovenal volgt Hij jullie!! Gods zegen en GENIET!

Jennita schutte

Wens jullie alle goeds toe en kracht Erg dapper van jullie groetjes van mij

Betty

Nog een par nachtjes slapen en dan begind het grote avontuur, God gaat met jullie mee, je gaat in Zijn Naam! In gebed zullen we jullie volgen!

Carola

Wat mooi dat jullie dit gaan doen!
Ik bid voor jullie psalm 90 :" Hij zal Zijn engelen bevel geven, dat ze jullie beschermen op al jullie wegen, ze zullen jullie op handen dragen, zodat je je voet aan geen steen zult stoten"
Liefs,

Saar&Ashley

Mooi dat we zo een beetje mee mogen reizen...Gods zegen toegewenst en een onvergetelijke tijd daar...liefs van ons

Joke

Bedankt voor jullie verhaal .En een heel goede en Gezegende tijd daar.

Betty

Ha lieve meiden! Jullie eerste dagen zitten er op!
Hoe gaat het? En hoe bevalt het?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!